Hvordan slikker man godt?
brevkassespørgsmål af
You dont know
14 år
Hej jeg er en dreng på 14 år, og jeg har en dejlig kæreste, når vi dyrker sex, tilfredsstiller hun mig helt perfekt og ville også gerne tilfredsstille hende, og jeg ved hun elsker når jeg slikker hendes kønsorganer ( skede) men vil gerne gøre det så hun virkelig nyder det, men hvordan gør jeg dog det, har prøvet at spørge ind til hvad hun gerne ville, men hun siger at jeg bare kan gøre det jeg vil, men vil gerne virkelig gerne tilfredsstille hende?

Svar:
Hej med dig
Tak fordi du skriver til os. Det lyder til at dig og din kæreste er trygge ved hinanden, og er begyndt at gå på opdagelse i den seksuelle verden.
I den forbindelse er det rigtig sejt at du søger tips og tricks til hvordan du kan gøre hendes nydelse bedre, selvom jeg også håber at du spørger hende om hvad hun synes der føles godt når du f.eks. giver hende oralsex? Det er i hvert fald en rigtig god måde at blive klogere på hvad hun godt kan lide, og når I er trygge ved hinanden, så kan det være rigtig hyggeligt at afprøve forskellige teknikker. Du kan f.eks. prøve at bruge fingrene også, du kan prøve at slikke hurtigt eller langsomt, du kan prøve at slikke mere i skeden eller mere på klitoris, og du kan prøve at skifte mellem at slikke og suge blidt på klitoris. Du kan læse mere om oralsex her.
Når man er seksuelle og intime sammen, så er det vigtigste egentlig bare at man føler sig trygge og afslappede i hinandens selskab. Man skal også have tillid til at det er okay at prøve sig frem og øve sig i fællesskab, og så kan det kun blive godt. Så mit bedste råd til dig, er at du spørger din kæreste og simpelthen får hende til at sige til hvornår det er dejligt og hvornår det er mindre dejligt.
Her til sidst så vil jeg også lige nævne at gennemsnitsalderen for den første gang stadig er 16 år, og at det er vigtigt at man respekterer hinandens grænser. Du skriver ikke om din kæreste og dig er lige gamle, men jeg håber at du respekterer hendes grænser og at hun respekterer dine.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen
Signe