Adrian
brevkassespørgsmål af
Adrian
9 år
Jeg ønsk mig flere venner de komme ikke og besøger mig i går bliv jeg indlagt forde min kræft har spredet sig og bliv lagt i respirator jeg flest venner onlin og dem på syghuse men vi gern ha min klasse venner kommer os

Svar:
Kære Adrian
Du får lige et kæmpe kram fra mig gennem tastaturet. Øv hvor er det bare rigtig uretfærdigt for dig, at du skal gå igennem det her kræftforløb og måske blive lagt i respirator. Jeg kan godt forstå, at du rigtig gerne vil have at du har nogle venner og klassekammerater, der besøger dig. Det er vigtigt at man ikke føler sig alene når man har det så svært.
Jeg tænker på, om det måske er muligt, at du kan snakke med din lærer eller måske få en af de voksne omkring dig til at ringe til din klasselærer og fortælle, at du rigtig gerne vil høre fra dine klassekammerater og at det vil betyde rigtig meget for dig? Mon ikke at de også tænker på dig og hvordan du har det nu hvor du er indlagt. Så jeg synes, at det vil være rigtig fint og helt okay, hvis du fortæller om dit ønske om at høre fra dem.
Alle os fra Cyberhus sender dig de bedste tanker, og ønsker dig alt mulig held og lykke med dine kommende operationer.
Kram fra Pernille