Hvordan kommer jeg væk?

brevkassespørgsmål

Hvordan kommer jeg væk?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hvordan kan jeg komme i plejefamilie eller på opholdssted? Jeg græder næsten hver eneste aften, jeg hader min familie og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er træt af alting min skole, venner/ veninder, mig selv og alt der er omkring mig. Jeg har røget fast i et år. Jeg er kommet ud i et hash misbrug og hænger ud med de forkerte mennesker om aften. Der er ingen der forstår mig eller ser mig. Hvad skal jeg gøre?:-(

Svar:

Hej Anonym

Jeg har flyttet dit indlæg over i brevkassen Når det gør ondt inderst inde. Det har jeg gjort fordi de spørgsmål rådgiverne i denne brevkasse svarer på mere handler om problemer når man allerede bor væk hjemmefra.

Du får svar indenfor 10 dage.