Hvordan giver man finger?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Jeg vil gerne vide hvordan man giver finger til det sammen køn. Hvor mange fingre skal op, skal man masere eller stikke fingeren op og ned, og skal personen være våd inden man begynder?

Svar:
Hej med dig,
Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller. Men desværre er det ikke et, hvor jeg kan give dig et entydigt svar. Det er nemlig meget forskelligt fra person til person, hvad de godt kan lide. Der er dog én ting, som er vigtigt, uanset hvad: den person, som skal have finger, skal være våd inden du begynder. Ellers kan det være meget ubehageligt.
I forhold til hvor mange fingre du skal stikke op og om du skal massere eller stikke fingeren op og ned, så er du nødt til at spørge den du giver finger til. Spørg hende, hvad hun godt kan lide og hvad der føles rart. Og korrigér løbende. Det vil sige, start med at prøve dig frem, og mens du gør det, så spørg om det føles godt for hende, eller om du skal gøre noget andet. Og hvis hun beder om noget andet, så prøv at ændre lidt på det du gør, og spørg om det så blev bedre. Og sådan kan I blive ved, indtil I finder noget, der fungerer godt og føles dejligt.
Når det kommer til at give finger - og til sex i det hele taget - så er der ikke nogen "one size fits all"-opskrift. Ligeså mange forskellige mennesker der er, ligeså mange forskellige præferencer er der. Så det bedste du kan gøre er faktisk at prøve dig frem, og at lytte til den partners signaler - både dem, der bliver sagt med ord, og dem, der bliver vist med kropssprog og lyde. På den måde får I begge den bedste oplevelse.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv