Hvordan finder vi ud af det?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hejsa Else. Mig og min mor har tænkt på at jeg kunne starter til håndbold(Som jeg rigtig gerne vil) Men vi har ikke fundet noget i nu. Hvordan finder man noget og bliver tilmeldt og koster det noget?

Svar:
Hej med dig
Håndbold, det lyder som en rigtig god ide og jeg kan da godt forstå at du bare vil i gang. Udover at få rørt dig, så vil du også møde en masse andre piger..:)
Der er rigtig mange håndboldklubber rundt omkring og helt sikkert også i nærheden af dig. Hvis der ligger en hal i nærheden af dig, så er der sikkert også en håndboldklub derinde. Så prøv at finde ud af hvor der ligger en idrætshal i nærheden og så gå ned og snakke med dem, så kan de hjælpe dig.
Du kan også få din mor til at hjælpe dig med at finde en håndbold klub på nettet, og så ringe til dem.
Her er et par gode sider, hvor i kan finde dem:
http://www.dhf.dk/composite-2220.htm
http://www.birdyone.dk/LinkSites/HaandBoldLinks/Danmark/DanskeKlubber.htm
Du kan også spørge i din klasse om der er nogen der kender en god håndboldklub..
Så god jagt og så håber jeg du kommer i gang..
Gode håndboldhilsner
Else