Hvordan får man en større pik?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hvordan kan man få en større pik, jeg føler ikke at min pik er tilfredsstillende nok sener kun 15cm i længden og 16 i diameter er der noget jeg kan gøre?

Svar:
Hey Anonym
Du er ikke den eneste der har sådan en følelse. Jeg tænker det handler om at man nemt kan blive rigtig usikker på sig selv og sin krop, når man kommer i puberteten og alting begynder at ændre sig.
Det du beskriver lyder altså som en fuldstændig almindelig størrelse pik. Længden er fuldstændig som en fuldt udvokset pik er flest...nemlig ca. 15 cm. I forhold til tykkelsen så er den faktisk større end de fleste. Jeg forestiller mig at du mener 16 cm i omkreds, hvilket er ret stort. 16 cm i diameter lyder virkelig voldsomt, så jeg tænker du mener omkreds.
Det korte af det lange er, at du har en super perfekt pik, og det er den du har. Du kan ikke gøre noget for at den bliver større, og det behøver du heller ikke. Du kan finde masser af maskiner, piller, råd og meget mere på nettet der fortæller dig hvordan du kan få en større pik. Lad mig gøre det HELT KLART OG TYDELIGT. Det virker IKKE. Hvis du er heldig er det eneste der sker, at du spilder penge og tid på alt muligt skrammel. Er du uheldig kommer du til at skade din pik, eller andre dele af kroppen.
At du har de her tanker om at være utilfreds, er som sagt helt naturligt. Det er desværre nok bare en del af det at komme i puberteten. Man kan let føle sig usikker på om man er god nok.  Men din pik er altså lige præcis som den skal være, og det er den du skal have hele dit liv. Jeg garanterer dig at de drenge eller piger, som gennem livet skal lære din pik at kende, vil synes den er helt perfekt og lige som den skal være, så længe du selv synes det.
Derfor tænker jeg du skal arbejde på at holde af den som den er, frem for at søge efter måder at ændre den på.
Mange hilsner
Lasse