hvordan får jeg ham tilbage

brevkassespørgsmål

hvordan får jeg ham tilbage

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

hej.jeg er en pige på 18,som har mistet mit livs kærlighed for lidt over en måned siden da jeg ``kom til`` af være ham utro.er kommet ham til gode da han skal forloves snart igen men jeg kan ikke komme videre,jeg tænker hele tiden på ham og selvom det gør mig mere slidt end det gavner kan jeg heller ikke lade være med af kigge på billeder af ham.fortryder det så bitterligt.vi ville haft 11 mdr´s dag her d.27/2 hvis vi stadig havde været sammen. min nuværende kæreste ved ikke noget om det her da jeg ikke vil såre ham eller miste ham for noget.har mistet mit livs kærlighed 1 gang og det skal ik ske igen.håber du kan gi mig et råd hilsen den fortvivlede

Svar:

Hej med dig

Puh, det kan være hårdt at miste den man elsker og det er super godt at du søger hjælp og gode råd til at komme videre i dit liv. Denne her brevkasse handler om når en man kender eller holder meget af dør og den sorg der følger med.

Derfor har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderste", fordi de er rigtig gode til at hjælpe ung mennesker der oplever at det med kærligheden kan være svært.

Du kan finde deres svar inden for nogle dage..

Venligst Charlotte