Hvordan?

brevkassespørgsmål

Hvordan?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej cyberhus! jeg har 2 spørgsmål 1. min veninde er sur på mig ogjeg ved ikke hvorfor hun vil slet ikke tale til mig hvordan skal jeg finde ud af hvad hun er sur over? 2. hvordan kan jeg slette det fra nettet mener spor eller hvad man nu kalder det s andre ikke se det?

Svar:

Hej Anonym

Det er to lidt forskellige spørgsmål du stiller og for at du kan få de bedste svar bliver jeg nødt til at sende dem videre til to forskellige brevkasser.

Spørgsmål 1 har jeg sendt videre til brevkassen Klar, parat, teenageliv, og spørgsmål 2 har jeg sent til Jonas i brevkassen Sikker på nettet.

Mange hilsner

Niels-Christian