hvordan

brevkassespørgsmål

hvordan

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 15 år 11 timer siden

hej jeg er en dreng på 12 og han elsker at spile på trommer vil grne være proff til det men hvordan ude lever jeg drømen (ved ikke om jeg har skavet riget) håber jeg får svar hilsen :-)

Svar:

Hej :)

Det lyder dejligt at du elsker at spille på trommer.

Du kan prøve at få noget trommeundervisning, her på den her hjemmeside kan du søge efter en trommeunderviser der hvor du bor. Du indtaster forskellige information om niveau, hvad du godt kan lide at spille, hvilket postnummer du bor i.

Det er en rigtig god ide at snakke med din mor og far om det, måske kan de hjælpe dig med at finde en lærer.

Du kan også gå på biblioteket og låne nogle bøger, cd-romer eller dvd'er om hvordan man kan spille på trommer.

Ellers så er det bare om at øve, øve, øve - for som man siger: Øvelse gør mester.

Så grib fat i trommestikkerne og fyr den af. :)

Mvh. Abigail - vejleder i Aktiv Fritid