hvor hører jeg hjemme ?

brevkassespørgsmål

hvor hører jeg hjemme ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hejsa .. Jeg tænkte bare lige hvilke byer høre egentligt under Aarhus kommune da jeg ikke sådan helt ved om jeg høre under Aarhus eller Horsens? På forhånd tak.. - A.

Svar:

Hej A.

Ja, det kan være svært at finde ud af hvilken kommune man hører ind under.

Klik ind på siden her. Her finder du nederst et kort som viser hvilke byer som hører ind under Århus Kommune.

Hvis du stadig er i tvivl er du velkommen til at skrive igen og f.eks. oplyse i hvilken by du bor så vi kan svare dig helt præcist.

Med venlige hilsner

Ulla Jepsen
Ungekontakten