Hvor finder man de der drenge?...

brevkassespørgsmål

Hvor finder man de der drenge?...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hejsa!;) Som skrevet er jeg en pige på 14 år. Jeg føler at jeg er parat til mandlig kontakt (altså ikke sex kun kæreste og sådan noget). Men jeg kender ikke rigtigt andre drenge end dem på min skole...og de er altså ikke noget for mig. Jeg synes selv jeg er rigtig pæn. Jeg er smilende, fjollet og venlig. (synes de er MEGA charmerende når drenge smiler. Men hvordan kan jeg komme til at møde flere drenge??? Elnett;)

Svar:

Hej med dig..

Jeg har lige lagt dit spørgsmål over i "Klar, parat, teenageliv", fordi der ved de meget mere om det her kærlighed og drenge. Den her brevkasse handler nemlig om kost og ernæring.:)

Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid.

Venligst Line