Hvad skal jeg gøre
brevkassespørgsmål af
Drengen med L
14 år
Hey jeg kan godt lide en dreng på min skole men hvordan kan jeg komme til at se ham og være sammen med ham altså onaner med ham han er næsten som er bror for mig men hvordan kan jeg komme til at se hans pik kh ano dreng

Svar:
Kære ano,
Jeg tror, langt de fleste mennesker kender til den usikkerhed og nervøsitet, man oplever, når man er vild med nogen og måske også oplever en seksuel interesse for dem. Det er helt normalt, men derfor kan det stadig være skræmmende.
Du skriver, at han nærmest er som en bror for dig, og tolker jeg som, at I må have et ret godt venskab. Derfor tænker jeg også, at det er lidt ekstra farligt, fordi der netop er et venskab at miste. Det er slet ikke sikkert, det når dertil, men det kan godt påvirke et venskab, hvis den ene pludselig for romantiske og/eller seksuelle følelser for den anden. Så jeg tænker, at du måske skal være lidt forsigtig her, og prøve dig lidt frem stille og roligt. Måske det er en start at finde ud af lidt om hans seksualitet. Det er ikke sikkert, han har de samme seksuelle følelser for dig, som du har for ham. Hvis du er virkelig vild med ham og har en fornemmelse af, at han også er vild med dig, så synes jeg, du skal prøve at vise ham det eller snakke med ham om det. Det er altid lettest og mindst kompliceret simpelthen at sige det direkte - især hvis man er venner i forvejen. Du skal være forberedt på, at det ikke er sikkert, at han føler det samme, og det kan godt påvirke jeres venskab en smule.
Held og lykke med det!
Sophie