hvad er det bagerste på ens penis hoved

brevkassespørgsmål

hvad er det bagerste på ens penis hoved

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej.Er det normalt at have en streng/tråd bag på mit penis hoved, det føles som om den er for lille når jeg trækker forhuden tilbage og den strammer og det gør ondt er det normalt eller bliver den mere løs eller hvad gør den... og jeg har set i film at mandens pik hoved sider ud over forhuden det gør min ikke. håber virkelig får svar på det :/.

Svar:

Hej med dig..

Jeg tror du er kommet til at skrive til den forkerte brevkasse :) Den her handler om sorg og derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til "Sundhed og sygdom", fordi kan de meget bedre svarer på dit spørgsmål..

Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid..

Bedste hilsner

Charlotte