Hvad er det?

brevkassespørgsmål

Hvad er det?

brevkassespørgsmål af
Magnus
15 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

Jeg har nogle prikker på penis de er lidt røde, men har ikke haft sex, hvad er det?

Svar:

Hej Magnus

Hvis du ikke har haft sex, er det formentlig ikke en sexsygdom. Det kan derimod være irritation fra vask, barbering eller noget tredje. Opsøg lægen, hvis det ikke går over. Jeg ved det kan være lidt grænseoverskridende, at opsøge lægen, men han/hun er professionel og vant til at se sådan nogle ting. Det vigtigste er at få afklaret hvad det er, og i tilfælde af sygdom, at få det behandlet.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen Gitte

Gittes billede
Gitte fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål