Hvad er det

brevkassespørgsmål

Hvad er det

brevkassespørgsmål af
En nysgerrig
13 år

hvad er det kan kommer ud af dig ( hvis du er pige) når du onanere eller får finger. For det ligner tis

Svar:

Hej med dig.

Du spørger til, hvad der kommer ud af en pige, når hun onanerer/får finger og at det ligner tis. Umiddelbart tænker jeg, at det er en sprøjeorgasme, du beskriver. En sprøjteorgasme er når pigen får en orgasme, hvor der kommer væske ud af hende. Man er ikke helt enige om, hvad den væske er, men de fleste mener, at den består af lidt tis, vand, protein og sukkerstoffer, og ja, det kan godt ligne tis lidt, men det er det ikke rigtig.

Det er ikke alle kvinder, der oplever at få sprøjeorgasme, men det er meget almindeligt, når man onanerer og får finger, at der kommer lidt væske ud. Det kalder man lubrikation eller i daglig tale at blive våd. Det består også af vand og protein, og det danner kvinder, for at gøre det lettere at have samleje. Det er noget helt naturligt der sker, når man har lyst til sex eller at onanere, og er ikke rigtig noget, man kan styre - hverken hvor meget eller lidt der bliver dannet og kommer ud.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål