Holde jul ?

brevkassespørgsmål

Holde jul ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej David :) Jeg har et spørgsmål? Mig og en veninde har ikke rigtig noget sted og holde jul, hendes opholdssted lukker ned og jeg vil ikke være alene på mIt. Og vi er begge 18 år. Er der steder for anbragte børn hvor de kan holde jul . Når man ikke kan på bostedet eller hos familien ? Håber du kan hjælpe Mvh Felicia

Svar:

 Hej med dig

Jeg ved at "børn og unge inød" afholder et julearrangement.

Man skal kontakte dem for at blive inviteret. Har skrevet kontakt informationerne nedenfor. Det skal nok også lige aftales med opholdstederne og familierne.

Børn og unge i nød

Herluf Trolles Gade 23
1052 København K
Tel +45  26 830 019

Håber at I finder ud af det, og at I får en dejlig jul.

De bedste Hilsner

David