hm?

brevkassespørgsmål

hm?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

hej Eva. jeg har tænkt på en ting .. når man kaster maden op efter at have spist, når det så at sætte sig? altså ... tager man alligevel på af de ting man får spist, når det hele ryger ud bagefter? syntes nemlig ikke der sker så meget her .. knus.

Svar:

Hej med dig..

Jeg har valgt at lægge dit spørgsmål over til brevkassen der hedder "Når det gør ondt inderst inde", fordi jeg mener de bedre kan hjælpe dig. De har rigtig meget erfaring med at hjælpe piger som kaster op og fokuserer meget på mad.

Du kan finde deres svar der inden for en uge..

Venlig hilsen

Eva