Hjælp! "Hvad laver du"

brevkassespørgsmål

Hjælp! "Hvad laver du"

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

Hej guys har 2 forskellige venner som skriver til mig hverdag, de skriver kun "hvad laver du" konstant jeg bliver sindsygz

plz hjælp mig hvordan skal jeg sige til mine venner de skal stoppe? skal jeg unfriend dem eller ej? kan ikke komme på andet

Svar:

Hej Anonym

Ja, det er lidt af en dræber, hvis der aldrig kommer mere, eller andet fra dem. Jeg tænker om de egentlig gerne ville skrive mere med dig, men at de ikke rigtig ved hvordan de får "hul", siden de bliver ved, uden rigtig at skrive så meget?

Hvis du gerne selv ville skrive mere med dem, kunne du måske overveje at tage initiativet til at skrive mere, og ligesom lægge op til at der skal komme lidt flere ord på.

Du kunne selvfølgelig også skrive direkte til dem, at de må stramme op, og skrive mere, hvis I skal holde kontakten. Og ja...selvfølgelig kan du også vælge bare at unfriende dem? Det lyder i hvert fald som om det er dig der skal tage et eller andet form for initiativ, i forhold til hvordan jeres kommunikation skal fortsætte...hvis den skal fortsætte.

Gode hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål