hjælp med røde knobber

brevkassespørgsmål

hjælp med røde knobber

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg har meget hår i underdelen alså flere end de andre piger fra klassen og mange af pigerne baber sig? også spugte jeg min veninde om jeg skulle gøre det og hun sagde at det ville være smart... men efter jeg haved baberet mig så kom der røde knobber???? hvordan undgår jeg dem?? knus C.A.S.H

Svar:

Hej med dig

Jeg har flyttet dit spørgsmål til brevkassen 'sundhed og sygdom', du kan finde dit svar her, i løbet af de næste 14 dage.

Bedste hilsner

Camilla