Hjælp med onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej, jeg er en pige på 12 år og jeg elsker at onanere. Men jeg kan/tør ikke at købe sexlegetøj fordi mine forældre ikke må vide det. Jeg ved ikke hvad jeg kan bruge, fordi jeg tit onanere når jeg er i bad. please hjælp mig med hvad jeg kan brug, fordi jeg ikke tør at købe kondom eller sexlegetøj (det er fordi jeg sygt gerne ville have haft en dildo eller sådan noget) hilsen den forvirret pige

Svar:
Hej forvirrede pige,
Dejligt at høre, at du er godt i gang med at onanere og med at udforske dig selv, din krop og din seksualitet. Det kan være rigtig spændende at eksperimentere med at bruge forskellige ting, når man onanerer. Du skriver, at du tit onanerer i badet, og derfor tænker jeg, at du nok allerede bruger bruserhovedet. Hvis ikke, er det et godt sted at starte. Derudover er der også mange, der er glade for at bruge håndtaget til en elektrisk tandbørste. Her er det meget vigtigt, at du husker at vaske den grundigt både før og efter, så du er sikker på, at den er helt ren.
Man kan også bruge forskellige frugter og grøntsager (fx bananer, gulerødder, agurker). MEN: hvis du bruger frugt eller grønt SKAL der kondom på. Fordi uanset hvor grundigt du vasker frugten/grøntsagen kan der sidde jordbakterier på. Og de kan give nogle rigtig grimme infektioner, hvis de kommer ind i skeden. Så frugt og grønt er kun med kondom.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv