Hjælp - jeg vil være tynd.

brevkassespørgsmål

Hjælp - jeg vil være tynd.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej brevkasse.. Grunden til jeg skriver herinde, er faktisk fordi jeg har det så skidt med mig selv.. Før jul havde jeg kontrol, spiste kun et måltid og vejede 41,5 - 41,9 kg.. Jeg var så glad, men så blev det juleaften og jeg mistede kontrollen. På to dage kom jeg op på 42,8 kg, men tabte det igen, så jeg vejede 41,5 kg nytårsaften.. Siden da er det bare gået af lort.. Jeg har taget på, vejer nok over 44 kg.. Tør ikke veje mig, og jeg er så ked af det! Jeg kan se jeg har taget på, og det værste var, at en pige fra min klasse sagde til mig, at jeg havde fået lidt mere sul, og det kun var pænt!! Nej, det er ikke pænt det er skide grimt, og jeg vil veje 41,2 kg igen! Før jul løb jeg meget, men lige fortiden løber jeg ikke så meget, og jeg tager ikke mavebøjninger mere, så fedtet slasker! Mit problem er så bare nu, at jeg igennem den seneste tid har gemt maden (som min mor troede jeg spiste) i skuffer, tøj ovs.. Men i torsdags opdagede hun det, og siden da har hun holdt skarpt øje! Hvad gør jeg?! VIL VÆRE TYND! :'(

Svar:

Hej med dig.

Jeg er rigtig ked af at høre, at du går og har det så skidt med dig selv, det er der absolut ingen der har fortjent. Det er dog dejligt at du skriver herind, så du kan få lidt hjælp til at få det bedre igen. Jeg vil utrolig gerne hjælpe dig og komme med gode råd til hvordan du får det bedre. Desværre kan jeg kun svare på spørgsmål der har noget med mad og/eller motion at gøre, så jeg håber at det er i orden at jeg har sendt dit spørgsmål videre til Når det gør ondt inderst indede ved nemlig meget mere om hvad man kan gøre når man har det skidt med sig selv.

Du er også meget velkommen til at kigge forbi vores chatrådgivning. Her sidder der også voksne som gerne vil lytte og prøve at hjælpe. Du er helt anonym der også.

Jeg håber de kan give dig svaret på dit spørgsmål

Mange hilsner

Anne Marie