hjælp i kommunen

brevkassespørgsmål

hjælp i kommunen

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hvorfor kan man ikke få hjælp i kommunen, når man er over 18 år ? Jeg trænger til hjælp og jeg er under 23 år

Svar:

Hejsa

Du skriver ikke, hvad det er for en hjælp, du har behov for at få, og det er derfor ikke så let at give dig et præcist svar.

Såfremt det drejer sig om økonomisk hjælp, og du bor i Århus kommune, kan du kontakte Jobcentret i Århus, Værkmestergade 3-5, 8000 Århus C.

Åbningstid: Mandag-onsdag 8.00 - 15.00, torsdag 8.00-17.00 og fredag 8.00 - 15.00.

Du er også velkommen til at ringe til Ungekontakten for et godt råd. Du finder os her

Med venlig hilsen

Anette Hvirvelkær Christensen
Rådgiver i Ungekontakten