Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym dreng
19 år
Oprettet 1 år 3 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 19 har en dejlig kæreste og når vi har sex kan jeg godt få den op og stå men vi kan blive ved i lang tid men jeg kan bare ikke komme hvad gør jeg, jeg følger ik jeg kan tilfredsstille min kæreste, hun bliver selvfølgelig gjort færdig vis jeg ik kan men det har stået på i Ca 2 måneder nu og vi har været sammen i 7 måneder ig der har ikke været et eneste problem før men får de små 2 måneder stoppe det bare med at jeg kunne komme men har ingen problemer med og få den op og stå

Svar:

Kære unge mand på 19 år.

Hvor er det fedt at du rækker ud!

Det du beskriver, kan være helt normalt at opleve for mænd flere gange i løbet af livet. At det kan være svært at komme.
Der er ikke rigtig nogen entydige svar på hvorfor det sker. Nogle kan bedre komme hvis de fx bliver stimuleret som ved onani, andre kan bedre ved at have samleje. Nogle kan ved alle dele.

Gad vide om du føler dig tændt når i har sex? Eller mister du lysten undervejs ?

Jeg tænker det måske kan give mening for dig, at prøve at kontakte www.sexlinien.dk de har en chat hvor man kan skrive om sex, og måske kan de komme med nogle konkrete råd og ideer til hvad du kan gøre i den her situation. De kan komme med meget mere direkte svar til dig, end jeg kan her i brevkassen, ligesom de kan spørge mere ind undervejs i snakken.

Men i hvert fald, så er det ikke unormalt at man som mand kan opleve at der kan være perioder hvor det kan være mere svært at kommme. Fx hvis man er mere stresset end normalt, mere træt eller andet.

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål