hjælp
brevkassespørgsmål af
Mr.drengen igen igen
16 år
Hej igen igen igen igen igen igen igen igen hahaha har spurgt om spørgsmål 9 gange her tusind tak for hjælpen jeg ville høre fordi jeg har en sød kæreste og her om et par dage skal vi mødes og have sex jeg ville høre hvilken størrelse kondom jeg skal have jeg har en pik størrelse på 17Cm i må undskylde hvis det er et mærkelgt spørgsmål

Svar:
Hej med dig Mr.Drengen!
Hvor er det dejligt at høre, at du føler, at du får gode svar, og at du har lyst til at komme igen og igen og igen og igen :-) Det er simpelthen altid skønt for os at høre, at det giver mening for dig og andre unge at komme forbi Cyberhus, så tusind tak for din søde besked!
Nå, men tilbage til dit spørgsmål. . Du spørger dog ind til, hvilken størrelse kondom, du skal bruge, og og lad mig lige starte med at sige, at det er super godt, at I er opmærksomme på at bruge beskyttelse. Der findes forskellige slags, men kondomer beskytter både mod graviditet og sexsygdomme, så det er et rigtig godt og meget sikkert valg at gå med. Nu kan jeg se, at det er nogen dage siden, at du sendte dit svar, så måske du allerede har været sammen med din kæreste? Hvis ja, så håber jeg, at I fandt en løsning ift. kondomet, og at det var en dejlig oplevelse for jer begge. Hvis ikke, eller hvis det stadig kunne være rart, så har jeg fundet en artikel med vejledning til de forskellige kondomstørrelser. Den kan du finde lige her.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers kigger du bare forbi igen, igen :-)
De bedste hilsner
Dagmar