Hjælp :'(

brevkassespørgsmål

Hjælp :'(

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej jeg er en pige på 11år. Min bv= bedsteveninde har fortalt min side makker siger jeg er bega tyk! jeg blir ked af det men det er bi-virkniger fra noget medesin jeg har fået som jeg ikke kune tåle... Og jeg har ''fundet'' hørt et ry om mig i min klasse :>> Hun er fane grim med alle de fregner og buser, det blonde hår og briller<< Jeg går ikke engang med briller eller hår blond hår.. På et tidspunk havde jeg lyst til at begå selv mord! Spørsmål: Hvordan skal jeg blive tynd på ingen tid ;(

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan godt høre, at det er svært lige og derfor synes jeg du skal have det bedst mulige svar. Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi jeg tror bedre de kan svare på dit spørgsmål, fordi de ved rigtig meget om når vægt og mad hænger sammen med følelser..

Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid..

Venlig hilsen

Line