hjælp

brevkassespørgsmål

hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej igen Claus det er Jonathan igen som du ved så har jeg gået til håndbold skal til at gå til guitar med en ven snart men jeg ville bare lige vide det er fordi jeg ville også gerne gå til en sport når jeg går til guitar men jeg ved bare slet ikke hvilken sport jeg skal gå til

Svar:

Hej igen Jonathan

Rigtig fedt du vender tilbage til mig, så du kan komme videre og ikke bare lader det ligge.

Der er jo mange muligheder - virkelig mange - så spørgsmålet er jo, hvad du har mest lyst til og i hvilken retning.

Som en start, kan du kigge på en artikel i "Wikipedia", der simpelthen kaldes "Sport". I denne artikel er der et afsnit hvor der nævnes en række forskellige sportsgrene. Direkte link her. Hvis du klikker på en sport, vil du komme til en side, der beskriver hvad sporten er. På siden kan du også klikke på "Se listen over andre sportsgrene" der fører dig til en større oversigt.

Du kan også gå ind på hjemmesiden for "Danske Gymnastik- og Idrætsforeninger" - www.dgi.dk. På forsiden klikker du på den orange firkant hvor der står "Udøver" i. Den vil føre dig til en side hvor du kan se en oversigt over nogle sportsgrene.

På denne side, finder du 5 andre sportsgrene der ikke er så kendt, som måske også kunne være en mulighed.

Måske kan de to sider give dig en ide om, hvad du kunne have lyst til at træne nu.

Håber det hjalp dig lige videre :-)

De bedste hilsner fra

Claus