Hjælp!..

brevkassespørgsmål

Hjælp!..

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 12 år 1 uge siden

Hej. Jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal være! Jeg vil gerne være skuespiller og sanger, men det ved jeg jo godt at jeg ikke bliver.. Men mit spørgsmål er hvad jeg kan blive! Har du nogle ideer???? Please hjælp!;-)

Svar:

Hej med dig..

Jeg synes det er spændende, at du går med tanker om fremtiden og hvad du kan vil uddanne til, når du bliver voksen. Jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvad du kan blive, for du kan blive rigtig mange ting og det handler om hvad du interesserer dig for og hvad du synes er skægt.

Du skriver du ikke kan blive skuespiller og sanger.. hvorfor ikke?

Du er kun 11 år og derfor er der lang tid til at du skal vælge uddannelse. Så lige nu og i de kommende år, så synes jeg du skal lave det du synes er sjovt og når du så bliver ca. 16 år, så kan du begynde at overveje hvad du gerne vil uddanne dig til. Så kan du måske snakke med dine forældre, din lærer og studievejlederen på din skole, for de kan hjælpe dig til den tid.

Det er super du tænker på det, men husk at det kan ændrer sig mange gange, inden du skal tage den beslutning.:)

Venlig hilsen

Erroll