hentai
brevkassespørgsmål af
Troels
19 år
Hej jeg er en genderfluid på 19 år, mit navn er Troels, og jeg kan godt lide hentai. Det er en slags animeret porno, og jeg elsker det vildt meget, jeg kan næsten ikke stoppe med at onanere når jeg ser det, og jeg kommer på skærmen for at lade som on jeg kommer på pigerne i filmene. Men mit spørgsmål er, at om det er forkert at gøre sådan?

Svar:
Kære Troels,
Tak for dit brev! Det er dejligt at se, at du hviler så meget i dig selv og din seksualitet, at du tør stille den her slags spørgsmål.
Du skriver, at du onanerer til hentai og kommer på skærmen for at lade som om, du kommer på pigerne i filmene, og spørger om det er forkert at gøre sådan. Så længe du kun gør noget, som du synes er dejligt og som du finder nydelse ved, er der ikke noget forkert i det. Vi har alle vores forskellige præferencer, og så længe man ikke gør noget, der gør ondt, er ubehagligt eller gør skade på sig selv eller andre, er der ikke noget forkert i at fortsætte. Det handler om at opnå nydelse ved at gøre noget, der føles dejligt, og så er det sådan set lidt underordnet hvad det er. Og her kan det ene være lige så rigtigt og naturligt som det andet.
Jeg antager, at det er din computerskærm du kommer på, hvilket der ikke er noget forkert i. Jeg tror dog det er vigtigt, at du husker at tørre den af bagefter, så du ikke risikerer, at den bliver ødelagt, og så du ikke risikerer, at der løber noget ned i tastaturet og forårsager skade.
Jeg håber du kan bruge svaret, og vil ønske dig fortsat god fornøjelse!
De bedste hilsner,
Stine