Hele tiden optaget

brevkassespørgsmål

Hele tiden optaget

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

Hej. Ku i ikke gøre sådan at man slet ikke skal skrive navn når man logger på? Nu har jeg siddet hele eftermiddagen og ventet, klokken er 18 nu, jeg har ventet i flere timer. To gange har der været ledig og begge gange når der at blive optaget mens jeg bare lige hurtig vil skrive "kaja" selvom jeg er ret hurtig til at skrive. Det er altså ikke særlig sjovt når der er så optaget at man aldrig kan komme på. Har ventet flere uger uden at det er lykkkes :(

Svar:

Hej Kaja

Det er rigtig surt at sidde og vente fordi der så tit er optaget. Vi gør alt hvad vi kan for at finde flere frivillige så vi kan åbne flere linjer, men der er desværre også rigtig mange unge der gerne vil snakke, så du vil nok også i fremtiden komme til at opleve at der kan være meget optaget.

Som jeg forstår det du skriver, har du nået at logge på chatten to gange. Men at du mens du skriver dit navn i den lille boks inden du åbner chatvinduet bliver smidt af fordi chatten når at blive optaget.
Hvis det er sådan det er foregået er der sket en teknisk fejl, og vi prøver allerede nu at finde ud af hvad det er der er gået galt.
Normalt er det sådan at samtalen er din så snart du har trygget på skiltet og fået boksen op hvor du kan skrive dit navn.

Selvom du kan se skiltet på forsiden gå fra grøn til gul, er det stadig dig der har en linje direkte til en rådgiver mens du er ved at skrive dit navn.

Jeg håber det gav dig svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive igen.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian