hej hurtig
brevkassespørgsmål af
Jette
22 år
hej hurtigt og jeg venter på svaar og venter og venter på svar men hey håber i svare ok sååå: jeg vil have information omkring de diverse rusmidler som jeg nu har på lager fordi jeg vil godt drikke ok såååå der er tale om afetamin, xanax, kokain, lsd, fentalyn xanax, xanax clean, kokain blandet med rottegift jeg hallo ok så jeg har overvejet at tage allesammen på 1 gang men ik meget er det farlig? bare et spørgsmål men det bare ik noget jeg gør altså mvh mvh misbrugeren

Svar:
Hej Jette,
Tak for dit brev!
Du skriver, at du har en masse rusmidler på lager, og overvejer at tage lidt af dem alle sammen på en gang, men er i tvivl om, om det er farligt.
Når man indtager rusmidler er der altid en risiko for, at noget kan gå galt, og i værste fald fører det til død.
Uanset om det er alkohol, hash eller hårde stoffer man tager. Med de hårde stoffer er risikoen endnu større. Og blander man en masse forskellige stoffer stiger risikoen yderligere. Også hvis du blander stofferne med alkohol, og især hvis de er blandet med f.eks. rottegift.
Så til dit spørgsmål om, hvorvidt det er farligt må jeg svare: Ja, det er farligt, og du kan dø af det. Også selvom du kun tager lidt.
Jeg håber du kan bruge svaret!
Bedste hilsner,
Stine