hej

Anonym
20 år

JEG HAR SAMMEN KÆRESTER MED EN I TO ÅR , VI SKÆNDES NOGLE GANGE OVER SMÅ SAÅDAN NOGLE SMÅ TING... OG VAR NÆSTEN LIGE TIL AT GÅ FRA HINANDEN EN GANG, MEN SÅ GAV HAN MIG EN CHANCE TIL, JEG BROKKEDE MIG ALTID OVER NOGLE SMÅ TING, KUNNE IKKE RIGTIG SE AT HAN BLEV MEGET KED AF DET. EN AFTEN BLEV VI UVENNER, JEG VAR TIL VÆK I TO DAGE , VAR HJEM HOS MIN SØSTER , FOR VI SKULLE TIL GALLA FEST SAMMEN. I DE T DAGE HAR HAN SKREVET EN GANG OG RINGET . JEG BLEV MEGET KED AF DET, DER JEG TOG HJEM BLEV JEG RIGTIG SUR OVER AT HAN IKKE HAR SKREVET TIL MIG, HAN HAVDE FORKLARET MIG AT DET HAN TÆNKT PÅ MIG, MEN AT HAN IKKE LIGE TÆNKT PÅ AT SKRIVE TIL MIG HELE TIDEN. KLOKKEN VAR MANGE OG HAN SKULLE I SENG FOR HAN SKULLE TIDLIGT PÅ ARBEJDE. JEG BLEV VED OG VED MED AT SNAKKE OG TIL SIDST SAGDE HAN AT HAN IKKE KUNNE MERE.. HAN TOG HJEM HOS SIN FAR. OG JEG BLEV DER HJEMME, OG VAR SÅ KED AF OVER AT VI IKKE SKULLE VÆRE SAMMEN MERE AT JEG TOG PILLER FOR AT JEG VIL FORSVINDE. HAN BLEV RIGTIG BANGE OG HAN KAN IKKE TILGIVE MIG DET. HAN SIGER AT HAN STADIG HAR FØLSER FOR MIG , MEN AT VI IKKE SKAL VÆRE SAMMEN MERE ! JEG HAR GJORT ALT FOR AT FÅ HAM TILBAGE, OG VIL GØRE ALT FOR AT VI SKAL VÆRE SAMMEN IGEN . JEG FORTRYDER ALT. VIL BARE GERNE HAVE EN CHANCE. HVAD SKAL JEG GØRE? VIL GERNE VÆRE SAMMEN MED HAM? HAN ER MIT LIV. VI HAVDE DET RIGTIGT GODT SAMMEN ELLERS . ER DER NOGET JEG KAN GØRE SÅ HAN KUNNE STOLE PÅ MIG IGEN ?? HAN BLEV RIGTIG BAN

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til den brevkasse der hedder "når det gør ondt inderst inde", fordi jeg tror de kan give dig et bedre svar.

Min brevkasse handler nemlig mere om at miste en man holder af eller kender, hvis for eksempel de dør.

Du kan finde svar på dit spørgsmål der i løbet af få dage..

Venlig hilsen

Charlotte