Hej

brevkassespørgsmål

Hej

brevkassespørgsmål af
Jack
14 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

hej jeg er 14 og er bekymret for størrelsen på min pik da den i stiv tilstand er ca 16 cm er det normalt?

Svar:

Kære dig,

De fleste mænd oplever nok i løbet af deres liv en usikkerhed omkring deres pik og sex. Det kan både være om den er stor nok, og om de er gode nok. Din pik har en helt normal størrelse. Pikken vokser indtil man er ca. 20, så der er endda stadig nogle år, hvor din kan nå at vokse endnu.

Det kan betyde meget for mange drenge og mænd, hvor stor deres pik er. Det er dog sjældent at den præcise størrelse betyder helt så meget for kvinder og piger. Man er ikke mere mand, fordi man har en større pik, og sex er ikke bedre jo større pikken er.

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål