hej

brevkassespørgsmål

hej

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 14 år 2 uger siden

Hej jeg har voldtaget en pige men jeg tør ikke sige det til nogen hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej Anonym

Når jeg læser dit spørgsmål, fornemmer jeg, at du ved at det du har gjort er forkert. Jeg synes det er godt at du skriver og spørger, for jeg synes det er meget vigtigt at du får snakket om det der er sket.

Jeg synes du skal tage kontakt til Albahus.
Ud over hjælp til ofre, tilbyder Albahus også rådgivning til dem der har begået overgreb som eksempelvis voldtægt. Du kan både snakke med dem om det der er sket, og om hvad du kan gøre nu.

Albahus har både en chat og en telefonrådgivning, og du kan være anonym begge steder.
Du kan læse mere om Albahus på, www.albahus.dk

DeBedsteHilsner

Niels-Christian