Hei

brevkassespørgsmål

Hei

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hei Jeg er en pige der skal komfimeres i foråret, og jeg vejer omkring de 65 kg jeg er bange for at jeg ikke kan passe en kjole som er pæn :( fordi at jeg er så stor. Men hvad tror du, kan man få konfirmations kjoler i store størelser?

Svar:

Hej pige 13 år

I brevkassen her kan du spørge om stort og småt om den rådgivning du kan få i Cyberhus.

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til Denise og Julie i brevkassen Klar, parat, teenageliv, som jeg er sikker på vil kunne svare dig på dit spørgsmål. Du kan finde svar indenfor 10 dage.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian