Hardstyle/shuffle ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Claus ? Jeg har et lille spørgsmål om man godt kan tabe sig af at danse Hardstyle, Jumpstyle, Hardjump Og shuffler ? Jeg går til Hardstyle/shuffling ? Det er sjovt men syntes ikek ejg taber mig og det var det, det hele gik ud på ? Hvad skal jeg gøre ? Hilsen Linnea :)

Svar:
Hej med dig..
Det er super at du går til dans og dans er både sundt og en fin måde at holde vægten der hvor den skal være. Nu kan jeg jo ikke se dig og kan ikke se om du har behov for at tabe dig, og derfor synes jeg du skal snakke med din dansetræner om det.
Jeg vil gerne lige fortælle dig, at det er vigtigt du ikke taber dig for meget, fordi når du er 12 år, så skal din krop vokse rigtig meget og bruge en masse energi de næste mange år. Og hvis du taber dig for meget, så får kroppen ikke den energi den har brug for.
Jeg håber du får en god snak med din træner..:)
Venlig hilsen
Claus