Har taget på!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Claus Jeg er en pige på 15 år, som i starten ar efter sommerferien sidste år skiftede skole for at prøve noget nyt. Denne her gang var det en skole inde i byen, og efter at jeg begyndte der, har jeg bare taget på. Lægger mest mærke til det på lårene, og det går mig virkelig på da jeg kan se at jeg har fået nogle strækmærker på indersiden af lårene! :( Har prøvet at løbe i mange uger, men synes bare ikke at der er sket noget. I en periode tvang jeg mig selv til at løbe hver dag, og det holdt ca. i 1-2 måneder indtil jeg fik en smule skinnebensbetændelse og måtte holde en pause. Tænkte på om at måske havde nogle gode måder som man kan tabe sig på benene, specielt lårene på? Synes bare at det er så skide svært, og det går mig virkelig på!

Svar:
Hej med dig..
Jeg hedder Erroll og arbejder i Cyberhus. Jeg svarer lige for Claus, da han er på ferie i øjeblikket og jeg synes jo du skal have et svar alligevel..:)
Det er sådan, at man ikke kan bestemme hvor man taber sig på kroppen. Det er meget forskelligt fra person til person, og for det meste taber man sig jævnt over hele kroppen. Så derfor er der ikke så meget du kan gøre for at tabe dig præcist på benene. Man kan træne muskler bestemte steder på kroppen, men altså ikke tabe sig.
Jeg fant lige et spørgsmål og et svar inde på lobnu.dk, som jeg tror du kan bruge til noget, prøv lige at læse det.
Kan du have en dejlig sommer..
Venlig hilsen
Erroll