har rødhåret oftere trang til sex end andre

brevkassespørgsmål

har rødhåret oftere trang til sex end andre

brevkassespørgsmål af
tobias
17 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Har rødhåret piger oftere trang til sex end andre piger har læst et sted at de gerne vil have mere sex end andre kan det passe

Svar:

Hey Tobias

Ja, den slags statements kan man godt støde på rundt omkring. Det her med at rødhårede har mere lyst til sex, eller at rødhårede har vildere sex. Det er altså én af dem der hører til i kassen af sjove historier. Men det er ikke historier der har nogen som helst hold i virkeligheden.

Sexlyst har absolut intet med hårfarve at gøre. Det er et rigtig godt eksempel på, at man slet ikke kan regne med alt hvad man læser rundt omkring.

Så altså. NEJ, rødhårede har ikke mere trang til sex, end alle andre.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål