Har jeg fået svar eller
brevkassespørgsmål af
Alberte
19 år
Hej cyberhus Jeg kan ikke finde mit spørgsmål i lægebrevkassen. Det hedder noget med mine bryster klør eller noget i den stil. Jeg skrev mit spørgsmål tirsdag i sidste uge, så burde da have fået svar nu? Hilsen Alberte

Svar:
Hej Alberte
Godt du skriver når du ikke kan finde svar. Kasper har svaret på dit spørgsmål og du kan se det her
Hvis du en anden gang har svært ved at finde dit svar, så prøv at trykke på brevkasseikonet, så du kommer til brevkassens forside. Der ligger alle svar på forsiden. Husk at vi modtager mange spørgsmål og derfor kan dit svar sagtens ligge et stykke nede på siden, så det kan godt være du skal scrolle i bunden af siden og trykke på "Mere" knappen et par gange. Og ellers er du selvfølgelig også velkommen til at skrive og spørge :)
Mange hilsner
Niels-Christian