Har et spørgersmål.

brevkassespørgsmål

Har et spørgersmål.

brevkassespørgsmål af
(Anonym)
12 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Har et spørgersmål. 1. kan man onanere for meget?

Svar:

Hej du

Det er rigtigt godt, at du skriver ind til os, hvis du er i tvivl om sådan nogle ting. Men du kan være helt rolig - man kan egentlig ikke onanere for meget. Det er faktisk rigtigt sundt at onanere.

Det kan dog godt være, at du bliver lidt øm, hvis du onanerer meget, og så kan det være en god idé at tage den lidt med ro. Men det er ikke noget, der er farligt, hvis du bliver øm.

Hvis du har lyst, kan du læse mere om onani på denne hjemmeside.

De bedste hilsner,
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål