Fodfetish
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg har en slem fodfetish, og jeg ville ønske at piger var villig til at vise fødder osv, er der nogle gode sider til piger i min alder der vil vise fødder, eller er der noget man kan gøre?

Svar:
Hej med dig
Det første, som jeg lægger mærke til i dit spørgsmål, er, at du skriver en "slem" fodfetish. Det er ikke sikkert, at der skal lægges noget i det, men jeg får alligevel lige lyst til at starte med at sige, at der ikke er noget galt i, at man tænder på fødder. Seksuelle præferencer og altså hvad man tænder på er meget forskelligt fra person til person. Nogle er måske mere gængse og udbredte end andre, men det er ikke mere forkert at tænde på fødder, end det er at tænde på andre krospdele sådan som bryster eller numser.
Du spørger, om hvad du kan gøre, og nu ved jeg ikke, om du dater nogen eller lignende, men hvis du gør, så kan du jo enten prøve at tale med hende om det, eller du kan prøve at vise noget opmærksomhed for hendes fødder f.eks. nusse, massere eller lignende og se, hvordan hun reagerer. Hvis du ikke dater eller ses med nogen, så kan du måske gøre dig lidt overvejelser, om det er noget, du kunne have lyst til. Man kan sagtens tilfredsstille sig selv ved onani og f.eks. porno (husk at være varsom på internettet ift. hvor du finder porno henne), men det lyder lidt til, at du er et sted, hvor du godt kunne tænke dig at dele det med nogen. Og i så fald vil mit råd være at springe ud i det, turde tale om det, for det er helt okay at tænde på fødder.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar!
De bedste hilsner
Dagmar