Har brugt hårfjerner creme på min klunker, og det brænder nu hvad kan jeg gøre for det stopper

brevkassespørgsmål

Har brugt hårfjerner creme på min klunker, og det brænder nu hvad kan jeg gøre for det stopper

brevkassespørgsmål af
Okay
17 år
Oprettet 4 år 1 dag siden

Har brugt hårfjerner creme på min klunker, og det brænder nu hvad kan jeg gøre for det stopper

Svar:

Hey okay

Det er godt en træls situation. Hårfjerningscreme er bare ikke særligt godt til bollerne. Huden er alt for tynd og sart og skader opstår meget nemt. Hvis du ønsker at fjerne hårene vil jeg i stedet anbefale dig at bruge skraber.

Nå, men lige nu tænker jeg faktisk du skal kontakte din læge. Du kan være heldig, at det går over af sig selv indenfor en dag eller to, men du kan også have været så uheldig at du har fået en desideret forbrænding. Og hvis du har det skal du være helt sikker på at få den helt rigtige behandling, for ellers risikerer du at ændre brændende boller til et sandt flammehelvede.

Så selv om det ikke er fedt at skulle snakke med lægen om, så er det altså virkelig vigtigt at du får den rette behandling.

God bedring - Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål