Har brug for at fortælle det.

brevkassespørgsmål

Har brug for at fortælle det.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej:-). For et par måneder siden mistede jeg min farfar. Det var helt forfærdeligt, det væreste jeg nogensinde har prøvet, og ønsker ikke for min værste fjende at opleve det(selvom vi nok alle kommer til det). Det korte af det lange er, at jeg virkelig føler, jeg har brug for at fortælle nogen om det. Lige da han døde, talte jeg lidt med en veninde om det, men jeg har stadig brug for at fortælle det til nogen. Komme ud med mine følelser osv.. Men ved ikke hvor jeg kan gøre det? -Jeg vil gerne skrive om det. Fortælle hvordan det var. Er der et sted man kan fortælle om sådanne ting anonymt? Kh C

Svar:

Kære C.

Det gør mig utrolig ondt med dit tab. Kondolerer med din farfar. Det er helt naturligt, at ville tale og tale om den man har mistet. Da man elsker den person og på den måde faktisk også holder "ham i live" - ved at mindes og huske.

Du kan evt. besøge chatten her i Cyberhus. Her kan du chatte med en voksen som også gerne vil lytte til dig. Den har åben mandag til torsdag 15-19.00
Du kan også bruge hjemmesiden www.mindet.dk hvor der kan oprettes mindesider og tændes lys. Samt skrive i diverse fora omkring sit tab.

Jeg har selv et minde for min lillebror René Drue - derinde. Kig gerne forbi. Jeg har også skrevet en masse - også i hans gæstebog. For at mindes ham. Men samtidig for at fortælle ham, at jeg elsker og savner ham.

Kærlig hilsen
Charlotte