har bru for hjælp

brevkassespørgsmål

har bru for hjælp

brevkassespørgsmål af
Matilde
17 år

hej alle sammen jeg har brug fro hjælp der er en drnge jeg vil i kontark med men der er en dreng og han fårhender  mig i at  tale med ham hvad skal jeg grer

Svar:

Hej med dig Matilde!

Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er, som gør, at den her dreng forsøger at forhindre dig i at tale med ham, som du gerne vil i kontakt med. Det kan også være, at du selv er i tvivl om det, og derfor tænker jeg, om det måske vil være en god idé at tale med den her dreng og spørge ham, hvorfor han prøver at forhindre din kontakt til den her fyr? Det kan f.eks. være, at det er hans ven, og at han er bange for at du vil såre ham, og derfor forsøger at passe på ham. Det kan også være, at han er lidt jaloux eller noget helt tredje. Men jeg tænker, at det er vigtigt for dig at forstå, hvorfor han gør som han gør, før du kan prøve at ændre på det.

Jeg håber, at det giver mening, og ellers er du meget velkommen til at kigge forbi igen.

Mange gode tanker

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål