Han vil ikke tag i mod
brevkassespørgsmål af
Annabel
12 år
Hej mine forældre har 3 børn i pleje på 5-7-10år ham på 10 vil ikke prøve nyt tøj han vil heller ikke selv vælge så gjort mine forældre de 2 mindste syntes alt med lyserødt de kunne finde tog de men han vil ikke han skulle så ha fodbold støvler og måtte få dem til 800 men ville ha dem til 400 han var glad og spurgt os om han måtte prøve sine fodboldstøvler når han kom hjem syntes det mega underligt når han kan få nyt han ikke vil er det bare forde han en dreng ???

Svar:
Hej Annabel
Jeg kan godt forstå du undrer dig. Særligt hvis du selv har det sådan at det er super fedt at få nyt tøj.
Men jeg tænker at det er et godt eksempel på at vi alle er meget forskellige. For din plejebror betyder det måske ikke så meget at få nyt. Han er måske bare rigtig glad for det han har, og kan bedst lide at gå med det han kender.
Når han vælger de billige fodboldstøvler i stedet for de dyre, tænker jeg også at det nok bare er fordi han ikke går så meget op i det med pris, eller et bestemt mærke.
Måske havde de en farve han godt kunne lide, eller noget helt andet. Det vigtigste må være at han endte med at være glad og tilfreds med de støvler han fik. Så gør det ikke så meget om det var de dyre, eller de billige.
Mange hilsner Julie