Hår på penis
brevkassespørgsmål af
Dreng 13 år
13 år
Dreng 13 år Jeg har barberet mine hår på min penis og pung men hvor lang tid tager det før de er vokset ud igen? For jeg har fortrudt at jeg har gjordt det og jeg ville heller ikke have at mine forældre ser det.

Svar:
Hej med dig
Mange prøver at barbere sig omkring penis og pungen. Nogle kan godt lide det sådan og fortsætter, og andre bryder sig egentlig ikke om det. Det er heldigvis helt op til dig, hvordan du vil se ud "dernede".
Det er forskelligt, hvor lang tid det tager at vokse ud igen. Ligesom håret på hovedet vokser med forskellig hastighed fra person til person, så gør håret omkring penis og pung også. Jeg tænker at alting ser ud som det plejer når der er gået 2-4 uger.
Hvis dine forældre skulle komme til at se det før det er vokset ud, skal du vide at du ikke har gjort noget som helst forkert. Man må som sagt gøre som man vil, og der er ikke noget mærkeligt eller forkert ved at du har prøvet intimbarbering af.
Gode hilsner
Niels-Chrisitian