Hår på den ene side men ikke den anden
brevkassespørgsmål af
Kasper
13 år
jeg er en dreng på 13 og der er begyndt at vokse hår på tissemanden men kun på den ene side?

Svar:
Hey Kasper
Alting lyder til at være helt normalt. Du er lige i begyndelsen af puberteten, og jeg tænker der også nok skal komme hår på den anden side. Men det kan godt være der ikke vokser lige så meget eller lige så kraftigt hår på begge sider. Det er nemlig helt normalt at der kan være forskel på kroppens to sider. Mange mænd har også skæg, der vokser forskelligt. Mange piger kvinder har bryster der har forskellig størrelse, og sådan kunne jeg blive ved.
Mit råd til dig vil være at vente og se om ikke der også lige pludselig begynder at komme hår på den anden side...det tror jeg der gør.
Mange hilsner
Lasse