Håndbold.
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg er en pige på 12 år som spiller håndbold og jeg går også rigtig meget op i håndbold... Men jeg er træt af at mine holdkammerater bliver sure hvis jeg ikke lige gør det rigtigt 1 2 eller 3 gang og jeg kan bare ikke se mig selv stoppe..? Hjælp mig

Svar:
Hej med dig..
det kan godt forstå, at du synes er rigtig irriterende og jeg synes slet ikke du skal stoppe med at spille håndbold på grund af det. Fordi jeg kan godt høre på dig, at du synes det er rigtig fedt at spille og det er også helt okay at lave fejl når man spiller. Det gør alle og det er helt naturligt.
I stedet synes jeg du skal fortælle din træner, det du har fortalt til mig. Det er nemlig din træners opgave, at holdet fungerer og at I piger behandler hinanden ordentligt. Så kan din træner prøve at gøre nogle ting, som kan gøre det sjovere for dig at spille.
Og så synes jeg også du kan prøve at sige det til dine forældre, fordi det kan være rart lige at have nogle at snakke med om det derhjemme. Så står du ikke alene med det :)
Kan du have en god sommer..
De bedste hilsner
Claus