gullerod i røven

brevkassespørgsmål

gullerod i røven

brevkassespørgsmål af
ole
11 år

hej jeg dreng 11 år jeg puttet en gul rod op i min nummerhul og der kom lidt puha på og jeg kastet den ind under min seng men så jeg kommet hjem fra skul og kigget under seng den var væk jeg tro min mor fundet den, hvad jeg gøre? jeg ik vil snak med hende om min nummer-gulrød.

Svar:

Hej Ole

Jeg kan godt se, det er lidt en akavet situation, og jeg kan godt forstå, hvis du ikke har lyst til at snakke med din mor om den gulerod.

Måske skal du bare lade som ingenting. Hvis din mor ikke allerede har sagt noget, gør hun det nok slet ikke.

Virkeligheden er at de fleste forældre godt ved at deres børn eksperimenterer, med at onanere, og nogle gange også med at komme ting i numsen. De gjorde de fleste forældre nemlig også selv da de var børn og teenagere.

Derfor bliver de fleste forældre heller ikke så overraskede når de finder den her slags ting, og så lader de bare som ingenting, fordi de godt ved at det er en ret privat og akavet situation.

Så vent lige og se, om ikke det bare går over af sig selv. Jeg tænker i hvert fald der er stor sansynlighed for at din mor overhovedet ikke siger noget, og så behøver du jo heller ikke.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål