golden shower

brevkassespørgsmål

golden shower

brevkassespørgsmål af
Sigrid
14 år
Oprettet 6 år 1 uge siden

Hej, jeg er en pige på 14. Det er sikkert mig der er vildt uvidende. Bare fordi jeg har nogle lidt ældre veninder på rideskolen, de snakker af og til lidt frækt, men jeg er jo enormt nysgerrig. De har snakket noget om golden shower eller noget og toiletsex og grinet lidt, men jeg aner ikke hvad det er er. Jeg har bare grinet lidt med og ladt som om jeg vidste hvad det var. Kan I fortælle hvad det er? Kh Sigrid

Svar:

Hej Sigrid.

Det er meget almindeligt at være nysgerrig på sex i din alder, og jeg kan godt forstå, at du måske ikke lige har lyst til at spørge dine veninder om, hvad golden shower er, når de godt ved det.

Golden Shower er, når man tisser på den, man har sex med. Det kaldes også urinsex. Det er ikke nødvendigvis noget, mange tænder på eller gør, men der er nogle, som tænder på det.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål. Du er meget velkommen til at skrive til os en anden gang, hvis du har flere spørgsmål.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål