Gode sider at spille på?
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Hej Jonas Jeg vil gerne spørge om du kender nogle gode steder at spille på? Altså sådan nogle spil der minder om Moviestarplanet Skyrama Farmarama Gosupermodel stardoll og lignende kender du andre gode steder Jeg tænkte også på om du kendte andre steder end facebook og skype, altså noget der minder om.

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål.
Et sted der minder meget om GoSupermodel og Moviestarplanet er Habbo, som også er ret populært.
I forhold til sider som Facebook og Skype, så findes der jo en del sider. Fælles for dem alle er nok at de henvender sig til unge - typisk fra 13 år, fordi der findes en regel mange steder i udlandet, at man skal være 13 år.
Hvis jeg skal anbefale et sted, kan det være Instagram (på telefonen), hvor man kommunikerer via billeder og kommentarer - eller Google+ som minder meget om Facebook. Du kender måske også Formspring, som fungerer ved at man stiller spørgsmål til hinanden?
Ellers kan du prøve at google det. Eksempelvis ved at skrive "Facebook alternativ".
Håber du finder frem til nogle gode sider :-)
Mvh Jonas